Sales | Veelgestelde vragen
1. Gaat mijn afleverafspraak van mijn auto nog door?
Uw verkoopadviseur zal contact met u opnemen over een aflevering in aangepaste vorm op locatie.
2. Kan ik nog een proefrit maken?
Een proefrit aan huis is mogelijk! Ook kunnen wij door middel van videobellen u de auto laten zien.
3. Ik overweeg een auto aan te schaffen. Mag ik nog naar jullie showroom toe komen?
Wij nodigen u uit in onze online showroom, tot 9 februari mogen wij u helaas niet fysiek op locatie ontvangen.
Onderhoud, Reparatie en Schade | Veelgestelde vragen
1. Kan ik nog gewoon blijven wachten op de onderhoudsbeurt?
U mag in onze corona-proof wachtruimte blijven wachten op de onderhoudsbeurt, maar wel het liefst in beperkte mate.
2. Kan ik nog langs de Express Service rijden?
Ja, bij kleine defecten of storingslampjes, bent u van harte welkom bij onze Express Service.
3. Brengen jullie nog klanten weg?
Dit is in beperkte mate mogelijk, informeer bij het maken van een afspraak naar de mogelijkheden.
4. Is de werkplaats nog gewoon open?
Ja, de werkplaats is nog gewoon open. Onderhoud kan gewoon plaatsvinden. Wij verzoeken u wel vriendelijk om rekening te houden met de algemene richtlijnen.
5. Gaat mijn afspraak nog gewoon door?
Ja, uw werkplaatsafspraak gaat nog gewoon door
6. Mag ik binnen in de showroom onderdelen en accessoires kopen?
Vanuit de overheid zijn activiteiten in de showroom/winkel niet toegestaan, dit betekent dat u geen onderdelen en accessoires kan kopen bij onze fysieke onderdelenbalie.
7. Mag ik mijn webshop (via de merkensites) bestellingen afhalen?
Afhalen van bestellingen uit de webshop in de winkel zijn alleen toegestaan als het gaat om onderdelen voor reparatie van het voertuig. Niet essentiële onderdelen mogen ook niet worden afgehaald. De bestelling kunnen wij opsturen.
Verhuur | Veelgestelde vragen
1. Is autoverhuur wel of niet mogelijk?
U bent van harte welkom bij onze verhuurafdeling wanneer u op zoekt bent naar vervangend vervoer als alternatief van het OV.