Audi Q7
Audi Q7
€ 92490
In de nieuwe Audi Q7 TFSI e quattro, die leverbaar is in twee vermogensversies, debuteren technologieën die de Q7 letterlijk en figuurlijk verder brengen. Dankzij een nieuwe, grotere batterij is nu een elektrische actieradius van maximaal 84 km (WLTP)** mogelijk. Vierwielbesturing zorgt voor een nog hoger veiligheids- en comfortniveau en het optionele eAWS (elektromechanische actieve rolstabilisatie) staat garant voor extra rijdynamiek. Met diverse designvernieuwingen komt de Audi Q7 TFSI e quattro stijlvol en krachtig voor de dag. Vanaf juni in de showroom.
Audi heeft de SQ7 vernieuwd en voorzien van een aangescherpt design. Het sportieve en frisse exterieurdesign benadrukt het krachtig karakter van de 373 kW/507 pk sterke power-SUV. Het interieur is niet alleen sportief, maar ook heel veelzijdig, ruim en comfortabel. Verder zijn de interieuropties, met veel oog voor detail, opnieuw uitgewerkt. Zo zijn de naden van de stoelbekleding nu standaard in een contrasterende grijze kleur uitgevoerd.
In veel opzichten is de vernieuwde Audi Q7 zichzelf gebleven, maar op veel fronten is hij overduidelijk vernieuwd. Aan de voorzijde vallen frisse designaccenten op. Licht speelt hierbij een hoofdrol: de Q7 TFSI e quattro heeft standaard LED-verlichting. HD Matrix LED-verlichting met Audi Laser Light is optioneel. Hierbij zijn vier digitale dagrijlichtsignaturen inbegrepen. Deze zijn via de MMI te selecteren. De nieuwe modellen zijn voor het eerst ook leverbaar met OLED-achterlichten met digitale lichtsignaturen én een nabijheidsindicator, die medeweggebruikers waarschuwt voor het te dicht naderen van de ruime en comfortabele SUV.
Audi Q7
Audi Q7
Audi Q7
Audi Q7
Audi Q7
Het vernieuwde exterieurdesign, met nieuwe sportieve detials aan zowel de voor- als achterzijde, onderstreept het krachtige karakter van de 373 kW/507 pk sterke power-SUV, die royaal ruimte biedt aan maximaal zeven inzittenden. De vernieuwde SQ7 wordt standaard uitgerust met geavanceerde Matrix LED-koplampen.
Sportief rijden en ultiem comfort gaan hand in hand in de Audi SQ7. Met zijn geavanceerde ondersteltechnologieën, quattro-aandrijving en krachtige V8-TFSI-motor geniet je van opwindende rijprestaties en ongeëvenaarde stabiliteit. De Audi SQ7 onderscheidt zich niet alleen door zijn indrukwekkende vermogen, maar ook door zijn vernieuwde exterieurdetails, zoals de luchtinlaten, diffuser en uitlaatpijpen. De kenmerkende Audi-ringen in 2D maken ook deel uit van de nieuwe designtaal.
In de Audi SQ7 is elke rit een speciale ervaring. Het exclusieve interieurdesign met speciale S-kenmerken is stijlvol en sportief. Bovendien is er meer dan voldoende ruimte voor inzittenden en hun bagage. De achterbank plus en derde zitrij maken een variabele indeling mogelijk.
Als je kiest voor de vernieuwde Audi SQ7 is het verleden tijd met zelf parkeren. Laat de geavanceerde rijhulpsystemen je tijdens het rijden ondersteunen. De remote parkeerassistent plus parkeert voor je in terwijl je buiten de auto wacht.
Bij het samenstellen van de Audi SQ7 heb je de keuze uit 5 velgontwerpen, zoals de 22 inch glansgedraaide en zwarte exemplaren van Audi Sport in multispaak S-design. De sportieve uitstraling kan extra worden benadrukt met zwart gespoten remzadels.
De Audi Q7 TFSI e quattro biedt diverse slimme rijstanden voor hybride rijden. In de elektrische modus kan je zelfs bij volledige gaspedaalindrukking starten. Met** 'auto'-modus** kiest de auto automatisch een strategie om zo efficiënt mogelijk elektrische energie te gebruiken, waarbij de elektromotor helpt voor spontanere reacties op het gaspedaal. 'Hold'-modus behoudt het accuniveau, waardoor elektrisch rijden op de bestemming mogelijk blijft, zoals in zero-emissiezones. In de 'Charge'-modus wordt de accu opgeladen door recuperatie door de TFSI-motor, waarbij tot 25 kW aan energie wordt teruggewonnen bij het loslaten van het gaspedaal dankzij Predictive Efficiency Assist. Het systeem werkt samen met navigatie- en assistentiesystemen voor efficiënt zeilen en energieterugwinning, zelfs bij brandstofbesparend accelereren met adaptive cruise assist.