Contact

Onze vestigingen

Filter op:

Ervaringen van onze klanten

Filteren

8,6

op basis van 1884 beoordelingen

prima geholpen tijdens verkoop, wel erg magere uitleg. Helaas geen aftersales. Ik krijg auto niet gekoppeld aan telefoon. Dan moet ik maar eens een keer langskomen. Dat kan natuurlijk veel beter

Anoniem

De antwoorden kwamen erg traag, ik moest elke dag zelf kijken of er iets veranderde in de advertentie, uiteindelijk werd mijn eerste keuze verkocht en werd ik niet goed geïnformeerd, ik moest de verkoopadviseur vele malen achtervolgen. gelukkig kwam er daarna een andere optie in de aandelen van vallei auto groep die een betere keuze was. Omdat er tijdens het hele proces enkele misverstanden zijn ontstaan, ben ik nu tevreden met mijn keuze.

Gustavo

Huibrecht van Donselaar is een prettige verkoper. Rustig, duidelijk en bijzonder vriendelijk.

Minke Scherrenburg - van Eden

Bij verkoop/aankoop auto heb ik de opties van de auto aan de verkoper gevraagd. De opties die ik vervolgens toegestuurd kreeg gaf aan dat er een navigatie full map op de auto zat. Nadat ik de auto had opgehaald bleek dit niet zo te zijn. De verkoper deelde mee dat ik niet uit mocht gaan van de optielijst die hij mij zelf toegestuurd had. Dit ondanks dat het een optielijst betrof met vermelding van het kenteken van de auto. Ik mocht hier volgens de verkoper(achteraf) geen rechten aan ontlenen. Dit terwijl hij mij de optielijst zelf had toegestuurd . Bij een erkende audidealer mag ik ervan uitgaan dat ik erop kan vertrouwen dat hetgeen mij verteld wordt ook geleverd wordt. Er is door de verkoper nooit gezegd dat deze optie niet van toepassing was. Ik heb de auto bij een erkende dealer gekocht omdat ik er van uitging dat ik dan een eerlijke auto zou krijgen. Tot mijn grote verbazing blijkt dit nu echter niet zo te zijn

Theo

Was prima.

Anoniem

prima service

Johan Staring

8,5

op basis van 949 beoordelingen

Huibrecht van Donselaar is een prettige verkoper. Rustig, duidelijk en bijzonder vriendelijk.

Minke Scherrenburg - van Eden

Was prima.

Anoniem

prima service

Johan Staring

Was goed qua adviezen

Robert Zeevalk

De service was goed.

Anoniem

Alles was geregeld en stond zoals afgesproken klaar maar het was niet van een super hoog niveau. Ik heb het wel eens anders gezien. Poetsbedrijf: De auto was mooi gepoetst maar her en der kom ik nog steeds vlekken tegen van de was. Met name op de plastic randen van de auto zit er nog was op wat nu aan het verbleken is. Stekker aansluiting trekhaak: De trekhaak zat eronder maar het 'klepje' van de stekker kon niet open omdat de bumper in de weg zat, dit is gelijk opgelost. Klepje achterin: Er miste nog een beschermkapje achterin de auto, had ik aan de verkoper laten weten maar die zat er ook nog niet. Is ook opgelost. Het belangrijkste is dat alles is opgelost op de vlekken van het poetsbedrijf na. Het is geen ramp er zijn grotere problemen maar ik denk dat jullie eenvoudig van een 7 een 8 of 9 kunnen maken. Nu komt het wat rommelig over. Als de verkoper wat beter zijn best doet in het opnemen van zijn telefoon en terugbellen wordt dit ook een hoger cijfer.

Anoniem

8,7

op basis van 422 beoordelingen

prima geholpen tijdens verkoop, wel erg magere uitleg. Helaas geen aftersales. Ik krijg auto niet gekoppeld aan telefoon. Dan moet ik maar eens een keer langskomen. Dat kan natuurlijk veel beter

Anoniem

Bij verkoop/aankoop auto heb ik de opties van de auto aan de verkoper gevraagd. De opties die ik vervolgens toegestuurd kreeg gaf aan dat er een navigatie full map op de auto zat. Nadat ik de auto had opgehaald bleek dit niet zo te zijn. De verkoper deelde mee dat ik niet uit mocht gaan van de optielijst die hij mij zelf toegestuurd had. Dit ondanks dat het een optielijst betrof met vermelding van het kenteken van de auto. Ik mocht hier volgens de verkoper(achteraf) geen rechten aan ontlenen. Dit terwijl hij mij de optielijst zelf had toegestuurd . Bij een erkende audidealer mag ik ervan uitgaan dat ik erop kan vertrouwen dat hetgeen mij verteld wordt ook geleverd wordt. Er is door de verkoper nooit gezegd dat deze optie niet van toepassing was. Ik heb de auto bij een erkende dealer gekocht omdat ik er van uitging dat ik dan een eerlijke auto zou krijgen. Tot mijn grote verbazing blijkt dit nu echter niet zo te zijn

Theo

Het duurde elke keer dat ik er was veel te lang voordat ik geholpen werd. Toen ik test kwam rijden, en 20 min. telaat geholpen werd bleek dat de accu van de auto niet volgeladen was. (Wat wel beloofd was, want daarom maakte ik een nieuwe afspraak) Toen ik eenmaal geholpen werd ging het goed, daarom heb ik de auto toch gekocht. Maar het had niet veel gescheeld of ik was weggelopen.

Kees

Professioneel en correct, goed bereikbaar Aardig

Marc van leersun

We hadden een hele fijne verkoper,duidelijk in alles. Het afleveren van de auto verliep door een andere verkoper,deze was heel vriendelijk en zeer behulpzaam.bij thuiskomst kwamen we erachter dat er achter in de auto geen automatten lagen,contact opgenomen met de degenen die de auto heeft afgeleverd aan ons ,we konden meteen komen,ook nog enkele dingen aangegeven waar we niet zo heel tevreden over waren.we hebben al meerdere auto’s gekocht maar dit nog niet eerder meegemaakt,en degene zou erop terugkomen maar tot op heden nog niks gehoord.(jammer)

M.Hoogstraten

Very professional approach by the seller, was able to give me great advice and deal was very smooth. 10/10

Martin

8,6

op basis van 159 beoordelingen

Mijn ervaring met Auto Vallei Groep (vestiging Duiven) was uiterst teleurstellend. De problemen stapelden zich op: 1. Levering niet volgens afspraak: Eén dag voor de geplande aflevering werd een defect laadmechanisme ontdekt, waardoor de levering niet volgens afspraak is verlopen. Daarnaast zat er een ster in de voorruit die tijdens het bezichtigen niet aanwezig was. 2. Uitgestelde reparaties: Twee verschillende onderdelen werden driemaal incorrect of niet op tijd of volgens afspraak gerepareerd, door drukte in de werkplaats en niet voorradige onderdelen. Ook het vervangen van de ruit laat op zich wachten door slechte planning en drukte. 3. Slechte communicatie: Ik moest constant zelf achter updates en reparaties aan, wat wijst op ernstige interne communicatieproblemen. Ook worden afspraken tussen verkoop en aftersales niet opgevolgd. 4. Ondermaatse service: De klantenservice faalde volledig. Er was geen compensatie, alleen oppervlakkige excuses. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in Auto Vallei Groep ernstig geschaad. Hun gebrek aan proactiviteit en klantvriendelijkheid is verontrustend voor een autodealer. Ondanks hun belofte om "voor je klaar te staan" (zoals op de website staat), was mijn ervaring het tegenovergestelde. Potentiële klanten zou ik aanraden alternatieven te overwegen voordat ze hier een aankoop doen.

Niels

prima om een telefoontje te krijgen met de vraag of alles naar wens is en bevalt, en of er nog vragen zijn .

Anoniem

We vinden het wel vreemd dat we geen intructieboekje in het Nederlabds erbij kregen. Er zit een Franse bij de auto... De Nederlandse kunnen we tegen betaling komen halen in het filiaal... jammer dit.

Anoniem

Een prettige en fantastische deal, ga zo door Vallei Autogroep

Mauritselaar

Alles keurig verlopen

Anoniem

De verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen en is daarop gaan kijken wat bij ons past. Daarnaast had de verkoper goede expertise

Anoniem

8,6

op basis van 201 beoordelingen

Alles prima geregeld, vragen beantwoord. Blij met de aangeschafte auto.

Richard Vissers

ZEER CORRECT GEHOLPEN IN ALLE OPZICHTEN.

W.van Kleef

Duidelijke afspraken en ook nagekomen!

Hadi

De verkoper ( Koen) gaf mij vanaf het eerste moment een goed en persoonlijk gevoel. Hij nam de tijd om alles goed uit te leggen en heeft ons een hele fijn auto met goede service verkocht.

Anoniem

Aankooptraject ging prima, maar de opties die op de auto zouden zitten, zitten er niet op. Er stonden 4 opties op de website, die er in het echt niet op zitten. Na laten plaatsen van deze opties deden ze zelf niet, en zou me meer dan 1200 euro kosten. Dinerbon ter compensatie aangeboden, maar dat staat niet in verhouding. Nu al 1.5 maand bezig en ik moet zelf elke keer opnieuw bellen, want op de belfote dat ze bij me terug komen na overleg met manager, is de medewerker niet op terug gekomen (al meedere keren). Opties kloppen wel meer niet op de website, ik kon zo een aantal autos vinden waar je a.h.v. de foto's kon zien dat de specificatie lijst niet correct was. Ik had voor hetzelfde geld een auto bij een concurrent kunnen kopen die wel al die opties had. Ik voel me enigsinds opgelicht.

Anoniem

Offerte gekregen met Pinksterkorting, offerte was 2-3 dagen geldig. Volgende dag akkoord gegeven op offerte, geldt de Pinksterkorting niet meer, terwijl offerte nog geldig is. Communicatie met verkoopmedewerkers verliep vriendelijk, maar niet altijd even duidelijk wat de laatste stand van zaken was, waardoor we zelf veel initiatief moesten nemen om contact te zoeken.

Anoniem

8,0

op basis van 34 beoordelingen

Goede verkoper, alleen slechte aflever service. Ook niet gecontroleerd voor aflevering. Auto niet schoon zoals aangegeven en alle afleverpunten niet volledig nagekomen.

Tom Budding

Fijn contact en ook eenvoudig en snel bereikbaar voor aftersales.

LC Duiven

Goede service! Snel geholpen en erg behulpzaam.

Masi

Prima geholpen

Anoniem

Wouter is eerlijk direct en reageert snel op vragen

Martin

Goed

Anoniem

8,3

op basis van 4 beoordelingen

De antwoorden kwamen erg traag, ik moest elke dag zelf kijken of er iets veranderde in de advertentie, uiteindelijk werd mijn eerste keuze verkocht en werd ik niet goed geïnformeerd, ik moest de verkoopadviseur vele malen achtervolgen. gelukkig kwam er daarna een andere optie in de aandelen van vallei auto groep die een betere keuze was. Omdat er tijdens het hele proces enkele misverstanden zijn ontstaan, ben ik nu tevreden met mijn keuze.

Gustavo

Goed en netjes geholpen.

Anoniem

We zijn op een prettige manier geholpen

Anoniem

Verkoper was telefonisch slecht bereikbaar. Voor de rest zeer tevreden over service en de afhandeling .

Wilma Bouwman