Vallei Auto Groep service voor de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagens
Vallei Auto Groep is de officiële dealer voor onderhoud en reparatie voor Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagens. Mocht je besluiten een occasion bij ons aan te schaffen, dan ben je aan het juiste adres voor service en onderhoud. Wij kennen je occasion immers het beste. Onze service adviseurs en monteurs staan klaar om je occasion zo goed mogelijk van service te voorzien zodat je in een betrouwbare en veilige auto onderweg bent!
Dankzij de 130-puntencheck bij Vallei Auto Groep weet je dat de auto in een goede staat verkeert. Elk detail en elke functie is nauwkeurig gecontroleerd en waar nodig met originele onderdelen bijna in nieuwstaat gebracht. Pas als een occasion een foutloze checklist heeft, is hij goed genoeg om in onze collectie occasions te worden toegevoegd.
Vóór elk onderhoud stelt Vallei Auto Groep, in overleg met jou, een diagnose om de nodige onderhoudswerkzaamheden te bepalen. Je kunt er op rekenen dat je auto op tijd klaar staat en dat de afspraken zullen worden nagekomen. En dat alles tegen altijd vaste lage onderhoudsprijzen. Op deze manier weet je precies waar je aan toe bent! Bij Vallei Auto Groep kun je kiezen voor verschillende onderhoudsvormen voor het auto onderhoud. Wij bieden Long Life Service, Economy Service en APK-keuringen.
Speciaal voor occasions van 5 jaar en ouder bieden wij Economy Service. Je profiteert van een extra lage prijs voor onderhoud en reparatie, voordeel met Economy Onderdelen, mobiliteitsservice in Europa, gratis APK bij onderhoud, gratis zomer- en wintercheck en onderhoud. Daarmee bespaar je aanzienlijk op de onderhoudskosten! Overigens zijn Audi modellen uitgesloten van Economy service. Hiervoor is onze Audi life time service van toepassing.
De Long Life Service is gebaseerd op verlengde onderhoudsintervallen. Dit houdt in dat op basis van jouw rijgedrag de boordcomputer het onderhoudsmoment bepaalt. Als het rijgedrag gunstig is zal dit moment bij maximaal 30.000 kilometer of bij elke twee jaar zijn. Neem contact met ons op zodat wij je alles kunnen vertellen over onderhoud aan de occasion naar jouw keuze.
Een auto moet natuurlijk ook APK gekeurd worden. Hoe zit dit precies? Een diesel moet na 3 jaar voor de eerste keer gekeurd worden. Na deze 1e keuring wordt hij jaarlijks gekeurd. Een benzine auto moet na 4 jaar voor de eerste keer gekeurd worden. vervolgens moet deze na 2 jaar weer gekeurd worden. Daarna moet deze na 2 jaar (de auto is nu 6 jaar oud) weer gekeurd worden, met een geldigheid van weer 2 jaar. Na 8 jaar moet de benzine auto pas jaarlijks gekeurd worden. Deze algemene periodieke keuring zorgt voor een betere verkeersveiligheid en spaart het milieu. In Europa is de APK keuring verplicht. De keurmeester beoordeelt de auto op verkeersveiligheid, milieu en registratie. Vraag bij ons na wanneer je occasion toe is aan de APK.
Op occasions met een merk label zoals Audi Selectie :Plus en Das Welt Auto krijg je standaard 12 maanden garantie. Bij Vallei Auto Groep Selectie krijg je standaard 6 maanden garantie tegen BOVAG voorwaarden. Daardoor ben je verzekerd van eersteklas zekerheid. Met deze garantie weet je bovendien waar je aan toe bent. Er zit een uitgebreide garantie op elke occasion die bij Vallei Auto Groep staat. Als je occasion nog fabrieksgarantie heeft, geeft een verlengde garantie je voor de periode er na extra zekerheid tegen onverwachte reparatiekosten.
7.8
op basis van 9 beoordelingen
9.1
op basis van 38 beoordelingen
8.6
op basis van 129 beoordelingen
8.6
op basis van 399 beoordelingen
8.4
op basis van 834 beoordelingen
Keer op keer zelf contact opgenomen. Toezeggingen over aanwezige opties op auto bleken niet juist. Na 3 weken auto nog steeds niet voorzien van trekhaak. Na uiteindelijk auto overdracht veel storingen.
F.R.
De antwoorden kwamen erg traag, ik moest elke dag zelf kijken of er iets veranderde in de advertentie, uiteindelijk werd mijn eerste keuze verkocht en werd ik niet goed geïnformeerd, ik moest de verkoopadviseur vele malen achtervolgen. gelukkig kwam er daarna een andere optie in de aandelen van vallei auto groep die een betere keuze was. Omdat er tijdens het hele proces enkele misverstanden zijn ontstaan, ben ik nu tevreden met mijn keuze.
Gustavo
Prima verloop, goede afhandeling en nazorg na x aantal weken.
Goed en netjes geholpen.
Verkoper was telefonisch slecht bereikbaar. Voor de rest zeer tevreden over service en de afhandeling .
Wilma Bouwman
Erg slecht, geen reactie nadat de schade was gemeld. Daarna zelf contact opgenomen maar kom je in een online omgeving terecht.
Jeroen oude Egbrink
goed
positief!
Prima hulp en actief meedenken. Auto was total loss, maar vanwege vakantieplannen hebben ze de leenauto voorzien van winterbanden.
Prima, goede afspraken en net zo belangrijk … goed nagekomen.
Hans B.
Bij aankoop van de auto werd gezegd dat het ophaalmoment van de auto ietsjes anger dan de vooraf aangegeven 2 weken zou zijn ivm drukte in de werkplaats. Uiteindelijk 5,5 week na aankoop van de auto de auto op kunnen halen. Hiefvoor geen excuses of andere woorden vanuit de garage voor het erg lange wacjhten. Verkoper gaf eerlijk aan dat er auto's waren die later binnengekomen waren maar sneller weer de weg op moesten en voorrang kregen in de werkplaats. Dit gaf toch beetje dubbel gevoel dat mijn auto geen prioriteit was voor de garage.
Na proefrit verschillende keren via mail contact gehad, ook na aflevering. Telkens snelle reactie
Peter Ketelaars
Prima
Seat Vallei auto groep Veenendaal is een zeer fijne auto dealer. Je word er als klant serieus genomen, gewaardeerd en gerespecteerd. Aflevering zoals afgesproken.
Mijn ervaring met Auto Vallei Groep (vestiging Duiven) was uiterst teleurstellend. De problemen stapelden zich op: 1. Levering niet volgens afspraak: Eén dag voor de geplande aflevering werd een defect laadmechanisme ontdekt, waardoor de levering niet volgens afspraak is verlopen. Daarnaast zat er een ster in de voorruit die tijdens het bezichtigen niet aanwezig was. 2. Uitgestelde reparaties: Twee verschillende onderdelen werden driemaal incorrect of niet op tijd of volgens afspraak gerepareerd, door drukte in de werkplaats en niet voorradige onderdelen. Ook het vervangen van de ruit laat op zich wachten door slechte planning en drukte. 3. Slechte communicatie: Ik moest constant zelf achter updates en reparaties aan, wat wijst op ernstige interne communicatieproblemen. Ook worden afspraken tussen verkoop en aftersales niet opgevolgd. 4. Ondermaatse service: De klantenservice faalde volledig. Er was geen compensatie, alleen oppervlakkige excuses. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in Auto Vallei Groep ernstig geschaad. Hun gebrek aan proactiviteit en klantvriendelijkheid is verontrustend voor een autodealer. Ondanks hun belofte om "voor je klaar te staan" (zoals op de website staat), was mijn ervaring het tegenovergestelde. Potentiële klanten zou ik aanraden alternatieven te overwegen voordat ze hier een aankoop doen.
Niels
Eerste auto bij jullie vestiging in Velp gekocht zeer fijn geholpen door Jurren en de afspraken na gekomen helemaal top
Fam de jongh uit tilburg
Rick is een oprecht klantvriendelijke, eerlijke verkoper. Die gun je de deal.
Lourens Aalders
goede ontvangst
Leo
We hadden een hele fijne verkoper,duidelijk in alles. Het afleveren van de auto verliep door een andere verkoper,deze was heel vriendelijk en zeer behulpzaam.bij thuiskomst kwamen we erachter dat er achter in de auto geen automatten lagen,contact opgenomen met de degenen die de auto heeft afgeleverd aan ons ,we konden meteen komen,ook nog enkele dingen aangegeven waar we niet zo heel tevreden over waren.we hebben al meerdere auto’s gekocht maar dit nog niet eerder meegemaakt,en degene zou erop terugkomen maar tot op heden nog niks gehoord.(jammer)
M.Hoogstraten
Professioneel en correct, goed bereikbaar Aardig
Marc van leersun
Na een eerst telefoongesprek over de inruilprijs van onze auto waarin aangegeven werd dat de inruilprijs die ik wou hebben wel mogelijk was. Wij zijn toen naar de vestiging gekomen en daar werd ons een veel lager aanbod gedaan terwijl er niks op de auto aan te merken was. De verkooer zocht op het internet de allergoedkoopste troc op. Toen heb ik een aanbod gedaan dat ik 13000€ bij wou betalen maar dit ging niet. Toen zijn wij vertrokken maar een week later werd de auto afgeprijsd. Helaas heeft de verkoper niet de moeite genomen om ons hierover op te bellen. Ik heb toen zelf contact opgenomen en kon hem kopen met bijbetaling van 12900€. Toen moest hij nog nageken worden voor aflevering wat ook moeizaam verliep minimaal 2 weken waarna ik de verkooer maar zelf weer benaderd heb. Ik had geen speciaal afleverpakket gekocht omdat de auto pas een jaar oud was. Ik mag veronderstellen dat als je een auto van een jaar oud koopt met 15000 op de teller dat als bij de controle blijkt dat hij een kleine beurt moet hebben er even gebeld word dat ze dat beter even meteen kunnen doen. Dus toen ik blij met de nieuwe auto wegreed en hij gaf aan olieverversen heb ik nog gebeld met de verkoper die zei ja maar u heeft het afleverpakket niet gepakt
Peerkew
Goede service
De inruil van onze auto en de aankoop van de nieuwe auto verliep prima. Zeer vriendelijke verkoper.
De verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam. Kwam betrouwbaar en oprecht over. Wat ik vooral prettig vond: hij had helemaal geen vervelend (dwingend) verkoopgedrag getoond.
Didi
Prima
Heb je net een nieuwe auto gekocht? Om je alvast wegwijs te maken in het dagelijkse gebruik en de vele mogelijkheden en systemen die de auto biedt, hebben wij een aantal instructievideo's voor je beschikbaar. Ook kan je op deze manier nog eens rustig de instructie nakijken mocht dat nodig zijn. Zijn er alsnog vragen? Neem dan contact op met jouw verkoopadviseur.