Vallei Auto Groep laat je thuiskomen. Dat is onze belofte – en daar mag je ons dan ook altijd aan houden. Wij staan voor je klaar, ongeacht het doel of de bestemming van je reis. Met onze mobiliteitsoplossingen zorgen we ervoor dat er altijd een antwoord op jouw mobiliteitsvraagstuk ligt. Op die manier hoef jij je alleen te bekommeren om zaken die er echt toe doen: of dat nu je werk, de voetbalwedstrijd van je dochter of je vakantiebestemming is.
Vallei Auto Groep is de officiële Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagens-dealer in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen. Klanten kunnen terecht voor een uitgebreide range aan modellen, financiering, leasing, onderhoud en reparatie, schadeherstel, onderdelen en accessoires. Met een eigen leasemaatschappij (Vallei Autolease), een schadebedrijf en een verhuurafdeling (Vallei Autoverhuur), bieden wij u een volledig dienstenpakket aan.
Maak kennis met Vallei Auto Groep. Kom bij ons langs.
In een van onze vestigingen in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen staat er namelijk altijd wel iemand voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Van ‘welke gezinsauto is het zuinigst?’ tot aan ‘welke hatchback heeft de meeste laadruimte?’ en van ‘welke sedan heeft het hoogste vermogen?’ tot aan ‘wat is de SUV met de laagste CO2-uitstoot?’ – ongeacht je vraag, wij hebben het antwoord. En hebben we het antwoord niet gelijk paraat, dan gaan we net zo lang voor je op zoek tot we dat wél hebben.
Vanaf 2021 heeft Vallei Auto Groep Zijm overgenomen. Met onze vernieuwde organisatie zijn we klaar voor de toekomst en alles wat daarin voor u belangrijk is op mobiliteitsgebied. Ook als dat snel verandert. Vanuit 9 vestigingen in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen werken we samen aan vertrouwde én vernieuwende mobiliteitsproducten en -diensten. Al ruim 60 jaar streven de medewerkers van Zijm ernaar om een band met de klanten op te bouwen die is gebaseerd op vertrouwen en kwaliteit. Bij Zijm draait het uiteraard om auto’s, maar nog meer om de mensen die er in rijden. Zijm senior heeft immer de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel gedragen en ook zijn opvolgers verliezen de klant en zijn wensen geen moment uit het oog.
Vallei Auto Groep laat je thuiskomen. Met onze mobiliteitsoplossingen zorgen we ervoor dat jij je alleen druk hoeft te maken om de zaken die er echt toe doen.
Bert de Kroon
Algemeen directeur
Je vak verstaan is een vak apart, vinden we. Daarom werken we er iedere dag aan om onszelf te verbeteren. Alleen zo kunnen we iedere dag de beste kwaliteit leveren.
Door altijd voor elkaar klaar te staan en elkaar bedrijfsbreed te helpen, werken we – gezamenlijk – aan onze missie en visie.
Want aan duidelijkheid heb jij als klant het meest. En wij ook, trouwens. Daarom houden we ons aan de afspraken die we met je maken en laten we het je ook weten als dit onverhoopt niet lukt.
Zonder arbeidsvreugde, geen kwaliteit. Bij Vallei Auto Groep zie je dan ook alleen maar werknemers met een glimlach rondlopen. Trots op hun vak én op de organisatie.
Daarnaast ligt de focus bij Vallei Auto Groep op een aantal andere zaken. Onze bedrijfsvoering is vanzelfsprekend niet toegespitst op de dag van gisteren en vandaag, maar op die van morgen. Daarom is duurzaamheid en duurzaam ondernemen dan ook van groot belang. Dat zie je niet alleen terug in de zonnepanelen op het dak van onze vestiging in Veenendaal, maar ook in de adviezen die we je geven als het gaat om mobiliteit: altijd op zoek naar de meest duurzame oplossing, passend bij jouw wensen.
En dan tot slot, onze mensen. Want (en wellicht ten overvloede): zonder goede mensen, geen kwaliteit. Het team van Vallei Auto Groep werkt iedere dag keihard aan de gestelde doelen. Een van die doelen is het zijn van de grootste totale mobiliteitsaanbieder in de regio. Dat kan alleen als dit team zich ook kan ontwikkelen. Om die reden investeren we fanatiek in onze mensen door per medewerker een persoonlijk ontwikkelplan op te stellen. Bij Vallei Auto Groep werken zo’n 500 medewerkers, verdeeld over 9 vestigingen.
Vallei Auto Groep bestaat uit verschillende bedrijven, merken en afdelingen. Binnen onze vestigingen hebben wij verschillende merken en verlenen wij verschillende diensten. Klik op de betreffende merken voor meer informatie, route en contact. Naast verkoop en onderhoud (sales en service) bieden wij u nog een aantal diensten zodat u bij één winkel (one-stop-shopping) terecht kunt met uw auto.
Vallei Auto Groep bestaat uit verschillende bedrijven, merken en afdelingen. Binnen onze vestigingen hebben wij verschillende merken en verlenen wij verschillende diensten. Klik op de betreffende merken voor meer informatie, route en contact. Naast verkoop en onderhoud (sales en service) bieden wij u nog een aantal diensten zodat u bij één winkel (one-stop-shopping) terecht kunt met uw auto.
1949 | Oprichting van het autobedrijf de Haas in Veenendaal.
1957 | Oprichting van Zijm automotive Zijm.
1980 | Oprichting van het autobedrijf de Jong in Ede.
1998 | Opening nieuwe vestiging voor Zijm in Arnhem-Zuid.
1999 | Opening 2e vestiging voor Zijm in Arnhem.
2003 | Vallei Auto Groep uitstaat uit een fusie van drie autobedrijven: De Haas Veenendaal, Autobedrijf de Jong Ede en Acherkmann Wageningen.
2004 | Feitelijke overname van dealer Hegeman B.V. met een vestiging in Arnhem en in Huissen.
2006 | Zijm wordt SEAT-dealer op bedrijventerrein de Beemd langs de A12. Dit was voor het management van Zijm Automotive een uitgelezen mogelijkheid om alle kansen aan te pakken en de strijd aan te gaan om deze vestiging en het merk SEAT, in te lijven.
2007 | Audi naar de Beemd. Met deze strategische beslissing zou Zenna een echte Stand-Alone Audi vestiging krijgen met ditmaal een Wereldprimeur: De eerste Audi Stand-Alone vestiging ter wereld die aan de laatste hoogstaande eisen van de Audi-fabriek voldoet!
2016 | De overname van Duiven vindt plaats en Zijm wordt klaar gestoomd voor de toekomst; digitalisering.
2021 | Vallei Auto Groep neemt Zijm over. Lees meer.
8.4
op basis van 822 beoordelingen
8.7
op basis van 389 beoordelingen
8.6
op basis van 129 beoordelingen
9.1
op basis van 38 beoordelingen
Na een eerst telefoongesprek over de inruilprijs van onze auto waarin aangegeven werd dat de inruilprijs die ik wou hebben wel mogelijk was. Wij zijn toen naar de vestiging gekomen en daar werd ons een veel lager aanbod gedaan terwijl er niks op de auto aan te merken was. De verkooer zocht op het internet de allergoedkoopste troc op. Toen heb ik een aanbod gedaan dat ik 13000€ bij wou betalen maar dit ging niet. Toen zijn wij vertrokken maar een week later werd de auto afgeprijsd. Helaas heeft de verkoper niet de moeite genomen om ons hierover op te bellen. Ik heb toen zelf contact opgenomen en kon hem kopen met bijbetaling van 12900€. Toen moest hij nog nageken worden voor aflevering wat ook moeizaam verliep minimaal 2 weken waarna ik de verkooer maar zelf weer benaderd heb. Ik had geen speciaal afleverpakket gekocht omdat de auto pas een jaar oud was. Ik mag veronderstellen dat als je een auto van een jaar oud koopt met 15000 op de teller dat als bij de controle blijkt dat hij een kleine beurt moet hebben er even gebeld word dat ze dat beter even meteen kunnen doen. Dus toen ik blij met de nieuwe auto wegreed en hij gaf aan olieverversen heb ik nog gebeld met de verkoper die zei ja maar u heeft het afleverpakket niet gepakt
Peerkew
Goede service
De inruil van onze auto en de aankoop van de nieuwe auto verliep prima. Zeer vriendelijke verkoper.
De verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam. Kwam betrouwbaar en oprecht over. Wat ik vooral prettig vond: hij had helemaal geen vervelend (dwingend) verkoopgedrag getoond.
Didi
Prima
Eerste auto bij jullie vestiging in Velp gekocht zeer fijn geholpen door Jurren en de afspraken na gekomen helemaal top
Fam de jongh uit tilburg
Rick is een oprecht klantvriendelijke, eerlijke verkoper. Die gun je de deal.
Lourens Aalders
goede ontvangst
Leo
We hadden een hele fijne verkoper,duidelijk in alles. Het afleveren van de auto verliep door een andere verkoper,deze was heel vriendelijk en zeer behulpzaam.bij thuiskomst kwamen we erachter dat er achter in de auto geen automatten lagen,contact opgenomen met de degenen die de auto heeft afgeleverd aan ons ,we konden meteen komen,ook nog enkele dingen aangegeven waar we niet zo heel tevreden over waren.we hebben al meerdere auto’s gekocht maar dit nog niet eerder meegemaakt,en degene zou erop terugkomen maar tot op heden nog niks gehoord.(jammer)
M.Hoogstraten
Professioneel en correct, goed bereikbaar Aardig
Marc van leersun
Bij aankoop van de auto werd gezegd dat het ophaalmoment van de auto ietsjes anger dan de vooraf aangegeven 2 weken zou zijn ivm drukte in de werkplaats. Uiteindelijk 5,5 week na aankoop van de auto de auto op kunnen halen. Hiefvoor geen excuses of andere woorden vanuit de garage voor het erg lange wacjhten. Verkoper gaf eerlijk aan dat er auto's waren die later binnengekomen waren maar sneller weer de weg op moesten en voorrang kregen in de werkplaats. Dit gaf toch beetje dubbel gevoel dat mijn auto geen prioriteit was voor de garage.
Na proefrit verschillende keren via mail contact gehad, ook na aflevering. Telkens snelle reactie
Peter Ketelaars
Prima
Seat Vallei auto groep Veenendaal is een zeer fijne auto dealer. Je word er als klant serieus genomen, gewaardeerd en gerespecteerd. Aflevering zoals afgesproken.
Mijn ervaring met Auto Vallei Groep (vestiging Duiven) was uiterst teleurstellend. De problemen stapelden zich op: 1. Levering niet volgens afspraak: Eén dag voor de geplande aflevering werd een defect laadmechanisme ontdekt, waardoor de levering niet volgens afspraak is verlopen. Daarnaast zat er een ster in de voorruit die tijdens het bezichtigen niet aanwezig was. 2. Uitgestelde reparaties: Twee verschillende onderdelen werden driemaal incorrect of niet op tijd of volgens afspraak gerepareerd, door drukte in de werkplaats en niet voorradige onderdelen. Ook het vervangen van de ruit laat op zich wachten door slechte planning en drukte. 3. Slechte communicatie: Ik moest constant zelf achter updates en reparaties aan, wat wijst op ernstige interne communicatieproblemen. Ook worden afspraken tussen verkoop en aftersales niet opgevolgd. 4. Ondermaatse service: De klantenservice faalde volledig. Er was geen compensatie, alleen oppervlakkige excuses. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in Auto Vallei Groep ernstig geschaad. Hun gebrek aan proactiviteit en klantvriendelijkheid is verontrustend voor een autodealer. Ondanks hun belofte om "voor je klaar te staan" (zoals op de website staat), was mijn ervaring het tegenovergestelde. Potentiële klanten zou ik aanraden alternatieven te overwegen voordat ze hier een aankoop doen.
Niels
Erg slecht, geen reactie nadat de schade was gemeld. Daarna zelf contact opgenomen maar kom je in een online omgeving terecht.
Jeroen oude Egbrink
goed
positief!
Prima hulp en actief meedenken. Auto was total loss, maar vanwege vakantieplannen hebben ze de leenauto voorzien van winterbanden.
Prima, goede afspraken en net zo belangrijk … goed nagekomen.
Hans B.