Vallei Auto Groep laat je thuiskomen. Dat is onze belofte – en daar mag je ons dan ook altijd aan houden. Wij staan voor je klaar, ongeacht het doel of de bestemming van je reis. Met onze mobiliteitsoplossingen zorgen we ervoor dat er altijd een antwoord op jouw mobiliteitsvraagstuk ligt. Op die manier hoef jij je alleen te bekommeren om zaken die er echt toe doen: of dat nu je werk, de voetbalwedstrijd van je dochter of je vakantiebestemming is.
Vallei Auto Groep is de officiële Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagens-dealer in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen. Klanten kunnen terecht voor een uitgebreide range aan modellen, financiering, leasing, onderhoud en reparatie, schadeherstel, onderdelen en accessoires. Met een eigen leasemaatschappij (Vallei Autolease), een schadebedrijf en een verhuurafdeling (Vallei Autoverhuur), bieden wij u een volledig dienstenpakket aan.
Een antwoord op al je vragen
In een van onze vestigingen in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen staat er namelijk altijd wel iemand voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Van ‘welke gezinsauto is het zuinigst?’ tot aan ‘welke hatchback heeft de meeste laadruimte?’ en van ‘welke sedan heeft het hoogste vermogen?’ tot aan ‘wat is de SUV met de laagste CO2-uitstoot?’ – ongeacht je vraag, wij hebben het antwoord. En hebben we het antwoord niet gelijk paraat, dan gaan we net zo lang voor je op zoek tot we dat wél hebben.
Vallei Auto Groep heeft Zijm overgenomen
Vanaf 2021 heeft Vallei Auto Groep Zijm overgenomen. Met onze vernieuwde organisatie zijn we klaar voor de toekomst en alles wat daarin voor u belangrijk is op mobiliteitsgebied. Ook als dat snel verandert. Vanuit 9 vestigingen in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen werken we samen aan vertrouwde én vernieuwende mobiliteitsproducten en -diensten.
Al ruim 60 jaar streven de medewerkers van Zijm ernaar om een band met de klanten op te bouwen die is gebaseerd op vertrouwen en kwaliteit. Bij Zijm draait het uiteraard om auto’s, maar nog meer om de mensen die er in rijden. Zijm senior heeft immer de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel gedragen en ook zijn opvolgers verliezen de klant en zijn wensen geen moment uit het oog.
Vallei Auto Groep laat je thuiskomen. Met onze mobiliteitsoplossingen zorgen we ervoor dat jij je alleen druk hoeft te maken om de zaken die er echt toe doen.
Bert de KroonAlgemeen directeur, Vallei Auto Groep
Vakkundig
Je vak verstaan is een vak apart, vinden we. Daarom werken we er iedere dag aan om onszelf te verbeteren. Alleen zo kunnen we iedere dag de beste kwaliteit leveren.
Samen
Door altijd voor elkaar klaar te staan en elkaar bedrijfsbreed te helpen, werken we – gezamenlijk – aan onze missie en visie.
Duidelijk
Want aan duidelijkheid heb jij als klant het meest. En wij ook, trouwens. Daarom houden we ons aan de afspraken die we met je maken en laten we het je ook weten als dit onverhoopt niet lukt.
Met plezier
Zonder arbeidsvreugde, geen kwaliteit. Bij Vallei Auto Groep zie je dan ook alleen maar werknemers met een glimlach rondlopen. Trots op hun vak én op de organisatie.
Duurzaamheid als speerpunt
Daarnaast ligt de focus bij Vallei Auto Groep op een aantal andere zaken. Onze bedrijfsvoering is vanzelfsprekend niet toegespitst op de dag van gisteren en vandaag, maar op die van morgen. Daarom is duurzaamheid en duurzaam ondernemen dan ook van groot belang. Dat zie je niet alleen terug in de zonnepanelen op het dak van onze vestiging in Veenendaal, maar ook in de adviezen die we je geven als het gaat om mobiliteit: altijd op zoek naar de meest duurzame oplossing, passend bij jouw wensen.
De mensen achter Vallei Auto Groep
En dan tot slot, onze mensen. Want (en wellicht ten overvloede): zonder goede mensen, geen kwaliteit. Het team van Vallei Auto Groep werkt iedere dag keihard aan de gestelde doelen. Een van die doelen is het zijn van de grootste totale mobiliteitsaanbieder in de regio. Dat kan alleen als dit team zich ook kan ontwikkelen. Om die reden investeren we fanatiek in onze mensen door per medewerker een persoonlijk ontwikkelplan op te stellen. Bij Vallei Auto Groep werken zo’n 500 medewerkers, verdeeld over 9 vestigingen.
prima geholpen tijdens verkoop, wel erg magere uitleg. Helaas geen aftersales. Ik krijg auto niet gekoppeld aan telefoon. Dan moet ik maar eens een keer langskomen. Dat kan natuurlijk veel beter
Anoniem
De antwoorden kwamen erg traag, ik moest elke dag zelf kijken of er iets veranderde in de advertentie, uiteindelijk werd mijn eerste keuze verkocht en werd ik niet goed geïnformeerd, ik moest de verkoopadviseur vele malen achtervolgen. gelukkig kwam er daarna een andere optie in de aandelen van vallei auto groep die een betere keuze was. Omdat er tijdens het hele proces enkele misverstanden zijn ontstaan, ben ik nu tevreden met mijn keuze.
Gustavo
Huibrecht van Donselaar is een prettige verkoper. Rustig, duidelijk en bijzonder vriendelijk.
Minke Scherrenburg - van Eden
Bij verkoop/aankoop auto heb ik de opties van de auto aan de verkoper gevraagd. De opties die ik vervolgens toegestuurd kreeg gaf aan dat er een navigatie full map op de auto zat. Nadat ik de auto had opgehaald bleek dit niet zo te zijn. De verkoper deelde mee dat ik niet uit mocht gaan van de optielijst die hij mij zelf toegestuurd had. Dit ondanks dat het een optielijst betrof met vermelding van het kenteken van de auto. Ik mocht hier volgens de verkoper(achteraf) geen rechten aan ontlenen. Dit terwijl hij mij de optielijst zelf had toegestuurd . Bij een erkende audidealer mag ik ervan uitgaan dat ik erop kan vertrouwen dat hetgeen mij verteld wordt ook geleverd wordt. Er is door de verkoper nooit gezegd dat deze optie niet van toepassing was. Ik heb de auto bij een erkende dealer gekocht omdat ik er van uitging dat ik dan een eerlijke auto zou krijgen. Tot mijn grote verbazing blijkt dit nu echter niet zo te zijn
Huibrecht van Donselaar is een prettige verkoper. Rustig, duidelijk en bijzonder vriendelijk.
Minke Scherrenburg - van Eden
Was prima.
Anoniem
prima service
Johan Staring
Was goed qua adviezen
Robert Zeevalk
De service was goed.
Anoniem
Alles was geregeld en stond zoals afgesproken klaar maar het was niet van een super hoog niveau. Ik heb het wel eens anders gezien.
Poetsbedrijf:
De auto was mooi gepoetst maar her en der kom ik nog steeds vlekken tegen van de was. Met name op de plastic randen van de auto zit er nog was op wat nu aan het verbleken is.
Stekker aansluiting trekhaak:
De trekhaak zat eronder maar het 'klepje' van de stekker kon niet open omdat de bumper in de weg zat, dit is gelijk opgelost.
Klepje achterin:
Er miste nog een beschermkapje achterin de auto, had ik aan de verkoper laten weten maar die zat er ook nog niet. Is ook opgelost.
Het belangrijkste is dat alles is opgelost op de vlekken van het poetsbedrijf na. Het is geen ramp er zijn grotere problemen maar ik denk dat jullie eenvoudig van een 7 een 8 of 9 kunnen maken. Nu komt het wat rommelig over. Als de verkoper wat beter zijn best doet in het opnemen van zijn telefoon en terugbellen wordt dit ook een hoger cijfer.
prima geholpen tijdens verkoop, wel erg magere uitleg. Helaas geen aftersales. Ik krijg auto niet gekoppeld aan telefoon. Dan moet ik maar eens een keer langskomen. Dat kan natuurlijk veel beter
Anoniem
Bij verkoop/aankoop auto heb ik de opties van de auto aan de verkoper gevraagd. De opties die ik vervolgens toegestuurd kreeg gaf aan dat er een navigatie full map op de auto zat. Nadat ik de auto had opgehaald bleek dit niet zo te zijn. De verkoper deelde mee dat ik niet uit mocht gaan van de optielijst die hij mij zelf toegestuurd had. Dit ondanks dat het een optielijst betrof met vermelding van het kenteken van de auto. Ik mocht hier volgens de verkoper(achteraf) geen rechten aan ontlenen. Dit terwijl hij mij de optielijst zelf had toegestuurd . Bij een erkende audidealer mag ik ervan uitgaan dat ik erop kan vertrouwen dat hetgeen mij verteld wordt ook geleverd wordt. Er is door de verkoper nooit gezegd dat deze optie niet van toepassing was. Ik heb de auto bij een erkende dealer gekocht omdat ik er van uitging dat ik dan een eerlijke auto zou krijgen. Tot mijn grote verbazing blijkt dit nu echter niet zo te zijn
Theo
Het duurde elke keer dat ik er was veel te lang voordat ik geholpen werd. Toen ik test kwam rijden, en 20 min. telaat geholpen werd bleek dat de accu van de auto niet volgeladen was. (Wat wel beloofd was, want daarom maakte ik een nieuwe afspraak)
Toen ik eenmaal geholpen werd ging het goed, daarom heb ik de auto toch gekocht. Maar het had niet veel gescheeld of ik was weggelopen.
Kees
Professioneel en correct, goed bereikbaar
Aardig
Marc van leersun
We hadden een hele fijne verkoper,duidelijk in alles.
Het afleveren van de auto verliep door een andere verkoper,deze was heel vriendelijk en zeer behulpzaam.bij thuiskomst kwamen we erachter dat er achter in de auto geen automatten lagen,contact opgenomen met de degenen die de auto heeft afgeleverd aan ons ,we konden meteen komen,ook nog enkele dingen aangegeven waar we niet zo heel tevreden over waren.we hebben al meerdere auto’s gekocht maar dit nog niet eerder meegemaakt,en degene zou erop terugkomen maar tot op heden nog niks gehoord.(jammer)
M.Hoogstraten
Very professional approach by the seller, was able to give me great advice and deal was very smooth. 10/10
Mijn ervaring met Auto Vallei Groep (vestiging Duiven) was uiterst teleurstellend. De problemen stapelden zich op:
1. Levering niet volgens afspraak: Eén dag voor de geplande aflevering werd een defect laadmechanisme ontdekt, waardoor de levering niet volgens afspraak is verlopen. Daarnaast zat er een ster in de voorruit die tijdens het bezichtigen niet aanwezig was.
2. Uitgestelde reparaties: Twee verschillende onderdelen werden driemaal incorrect of niet op tijd of volgens afspraak gerepareerd, door drukte in de werkplaats en niet voorradige onderdelen. Ook het vervangen van de ruit laat op zich wachten door slechte planning en drukte.
3. Slechte communicatie: Ik moest constant zelf achter updates en reparaties aan, wat wijst op ernstige interne communicatieproblemen. Ook worden afspraken tussen verkoop en aftersales niet opgevolgd.
4. Ondermaatse service: De klantenservice faalde volledig. Er was geen compensatie, alleen oppervlakkige excuses.
Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in Auto Vallei Groep ernstig geschaad. Hun gebrek aan proactiviteit en klantvriendelijkheid is verontrustend voor een autodealer. Ondanks hun belofte om "voor je klaar te staan" (zoals op de website staat), was mijn ervaring het tegenovergestelde. Potentiële klanten zou ik aanraden alternatieven te overwegen voordat ze hier een aankoop doen.
Niels
prima om een telefoontje te krijgen met de vraag of alles naar wens is en bevalt, en of er nog vragen zijn .
Anoniem
We vinden het wel vreemd dat we geen intructieboekje in het Nederlabds erbij kregen. Er zit een Franse bij de auto...
De Nederlandse kunnen we tegen betaling komen halen in het filiaal... jammer dit.
Anoniem
Een prettige en fantastische deal, ga zo door Vallei Autogroep
Mauritselaar
Alles keurig verlopen
Anoniem
De verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen en is daarop gaan kijken wat bij ons past. Daarnaast had de verkoper goede expertise
Alles prima geregeld, vragen beantwoord. Blij met de aangeschafte auto.
Richard Vissers
ZEER CORRECT GEHOLPEN IN ALLE OPZICHTEN.
W.van Kleef
Duidelijke afspraken en ook nagekomen!
Hadi
De verkoper ( Koen) gaf mij vanaf het eerste moment een goed en persoonlijk gevoel. Hij nam de tijd om alles goed uit te leggen en heeft ons een hele fijn auto met goede service verkocht.
Anoniem
Aankooptraject ging prima, maar de opties die op de auto zouden zitten, zitten er niet op. Er stonden 4 opties op de website, die er in het echt niet op zitten. Na laten plaatsen van deze opties deden ze zelf niet, en zou me meer dan 1200 euro kosten. Dinerbon ter compensatie aangeboden, maar dat staat niet in verhouding. Nu al 1.5 maand bezig en ik moet zelf elke keer opnieuw bellen, want op de belfote dat ze bij me terug komen na overleg met manager, is de medewerker niet op terug gekomen (al meedere keren). Opties kloppen wel meer niet op de website, ik kon zo een aantal autos vinden waar je a.h.v. de foto's kon zien dat de specificatie lijst niet correct was. Ik had voor hetzelfde geld een auto bij een concurrent kunnen kopen die wel al die opties had. Ik voel me enigsinds opgelicht.
Anoniem
Offerte gekregen met Pinksterkorting, offerte was 2-3 dagen geldig. Volgende dag akkoord gegeven op offerte, geldt de Pinksterkorting niet meer, terwijl offerte nog geldig is. Communicatie met verkoopmedewerkers verliep vriendelijk, maar niet altijd even duidelijk wat de laatste stand van zaken was, waardoor we zelf veel initiatief moesten nemen om contact te zoeken.
Goede verkoper, alleen slechte aflever service. Ook niet gecontroleerd voor aflevering. Auto niet schoon zoals aangegeven en alle afleverpunten niet volledig nagekomen.
Tom Budding
Fijn contact en ook eenvoudig en snel bereikbaar voor aftersales.
LC Duiven
Goede service! Snel geholpen en erg behulpzaam.
Masi
Prima geholpen
Anoniem
Wouter is eerlijk direct en reageert snel op vragen
De antwoorden kwamen erg traag, ik moest elke dag zelf kijken of er iets veranderde in de advertentie, uiteindelijk werd mijn eerste keuze verkocht en werd ik niet goed geïnformeerd, ik moest de verkoopadviseur vele malen achtervolgen. gelukkig kwam er daarna een andere optie in de aandelen van vallei auto groep die een betere keuze was. Omdat er tijdens het hele proces enkele misverstanden zijn ontstaan, ben ik nu tevreden met mijn keuze.
Gustavo
Goed en netjes geholpen.
Anoniem
We zijn op een prettige manier geholpen
Anoniem
Verkoper was telefonisch slecht bereikbaar. Voor de rest zeer tevreden over service en de afhandeling .
Wilma Bouwman
Vallei Auto Groep bestaat uit verschillende bedrijven, merken en afdelingen. Binnen onze vestigingen hebben wij verschillende merken en verlenen wij verschillende diensten. Klik op de betreffende merken voor meer informatie, route en contact. Naast verkoop en onderhoud (sales en service) bieden wij u nog een aantal diensten zodat u bij één winkel (one-stop-shopping) terecht kunt met uw auto.
1949 | Oprichting van het autobedrijf de Haas in Veenendaal.
1957 | Oprichting van Zijm automotive Zijm.
1980 | Oprichting van het autobedrijf de Jong in Ede.
1998 | Opening nieuwe vestiging voor Zijm in Arnhem-Zuid.
1999 | Opening 2e vestiging voor Zijm in Arnhem.
2003 | Vallei Auto Groep uitstaat uit een fusie van drie autobedrijven: De Haas Veenendaal, Autobedrijf de Jong Ede en Acherkmann Wageningen.
2004 | Feitelijke overname van dealer Hegeman B.V. met een vestiging in Arnhem en in Huissen.
2006 | Zijm wordt SEAT-dealer op bedrijventerrein de Beemd langs de A12. Dit was voor het management van Zijm Automotive een uitgelezen mogelijkheid om alle kansen aan te pakken en de strijd aan te gaan om deze vestiging en het merk SEAT, in te lijven.
2007 | Audi naar de Beemd. Met deze strategische beslissing zou Zenna een echte Stand-Alone Audi vestiging krijgen met ditmaal een Wereldprimeur: De eerste Audi Stand-Alone vestiging ter wereld die aan de laatste hoogstaande eisen van de Audi-fabriek voldoet!
2016 | De overname van Duiven vindt plaats en Zijm wordt klaar gestoomd voor de toekomst; digitalisering.
2021 | Vallei Auto Groep neemt Zijm over. Lees meer.