Wij zijn Vallei Auto Groep. Een stap die veel moois met zich mee gaat brengen. Een nieuwe naam, maar dezelfde aandacht en service. Maak kennis met Vallei Auto Groep. De waarden, het karakter en de toewijding aan kwaliteit van beide bedrijven kwamen bovendien precies overeen. Het voelde goed, als thuiskomen. Dat is ook wat we voor onze klanten willen: wij laten je thuiskomen.
Zijm is overgenomen door Vallei Auto Groep
We zijn gegroeid naar 11 vestigingen waardoor we op meer plekken beschikbaar zijn. Door schaalvergroting kunnen wij jou nog beter van dienst zijn. De naamswijziging zorgt voor een nieuwe website, een nieuwe uitstraling en inrichting van de panden. Met onze vernieuwde organisatie zijn we klaar voor de toekomst en alles wat daarin voor jou belangrijk is op mobiliteitsgebied. Ook als dat snel verandert. Samen werken we aan vertrouwde én vernieuwende mobiliteitsproducten en -diensten. Wat niet verandert, is de persoonlijke aandacht die je van ons gewend bent en onze drive om jou als klant op nummer één te zetten. Je stapt als het ware gewoon bij je oude vertrouwde dealer binnen.
Wij blijven wie we zijn
Wat er ook verandert, wij blijven gewoon onszelf. Onze vestigingen blijven hetzelfde en ook dezelfde mensen staan voor je klaar. Alsof je gewoon bij je oude, vertrouwde dealer binnenstapt. Wat ook niet verandert, is de persoonlijke aandacht die je van ons gewend bent en onze drive om jou als klant op nummer één te zetten. Deze ambitie delen wij met Vallei Auto Groep, net als het gevoel van een familiebedrijf, dezelfde waarden en de toewijding aan kwaliteit.
Wij laten je thuiskomen
Hoe groot we ook zijn geworden, het is en blijft onze ambitie om groot te zijn in klantbeleving en klanttevredenheid. Precies daarom kunnen wij ons zo vinden in de belofte van Vallei Auto Groep: wij laten je thuiskomen. Dat doen we door thuis te zijn in de regio en aandacht te hebben voor je vraag. Maar ook door elkaar persoonlijk te leren kennen, want alleen zo kunnen wij je steeds beter op weg helpen. En altijd laten thuiskomen.
Hoe groot we ook zijn geworden, het is en blijft onze ambitie om groot te zijn in klantbeleving en klanttevredenheid. Precies daarom kunnen wij ons zo vinden in de belofte van Vallei Auto Groep: wij laten je thuiskomen. Bekijk daarom onze merkvideo.
Vallei Auto Groep heeft Zijm en Zenna overgenomen per 1 november 2021 jl. Zijm Lease en Vallei Autolease zijn verder gegaan onder het label Vallei Autolease en de contracten worden ondergebracht bij Volkswagen Pon Financial Services.
Vallei Auto Groep is gegroeid van 3 vestigingen naar 11 vestiging. Nu ook te vinden in Arnhem-Noord, Arnhem-Zuid, Duiven, Huissen, Velp en Nijmegen. Daar kunt u ook gebruik maken van de diensten van Vallei Auto Groep. Bekijk de contactpagina voor alle vestigingen voor meer informatie of het plannen van een afspraak.
Natuurlijk, onze service blijft zoals u van ons gewend bent. Wel is het handig om van te voren een afspraak in te plannen. Dit kan gemakkelijk en snel via onze online planner. Liever telefonisch een afspraak inplannen? Neem dan contact op met de vestiging naar keuze.
Geplande afspraken blijven staan en gaan gewoon door. Tot snel! Heeft u vragen over uw service-afspraak? Mail dan met info@valleiautogroep.nl of neem contact op met de betreffende vestiging.
De garantie van uw auto, maar ook van het onderhoud en de reparatie blijven gelden zoals afgesproken. De garantie wordt niet gekort of verlengd.
Ja. Voor zowel sales als service en onderhoud geldt: er verandert niks voor u als klant. Ook niet als u nog geen klant bij ons bent en graag wilt langskomen voor bijvoorbeeld een adviesgesprek. U kunt ons online bereiken of telefonisch via 0318 509 999.
Benieuwd naar ons aanbod? Bekijk dan eens onze online showroom.
Ja, de ontvangen offerte blijft geldig onder de huidige voorwaarden. Een offerte is wel maar 7 dagen geldig – verloopt die termijn? Informeer dan even bij uw verkoopadviseur naar de gevolgen.
Afleveringen van reeds verkochte auto’s vinden gewoon doorgang. Heeft u vragen over de levering, neem dan contact op met uw verkoopadviseur.
Uw contactpersonen blijven ongewijzigd. U kunt Vallei Autolease of uw verkoopadviseur gewoon bereiken zoals u gewend was. Een werkplaatsafspraak maakt u ook gewoon bij Vallei Auto Groep. Direct contact opnemen? Bel dan met 0318 509 996 of mail ons via sales@valleiautolease.nl.
9.1
op basis van 38 beoordelingen
8.6
op basis van 129 beoordelingen
8.6
op basis van 399 beoordelingen
8.4
op basis van 834 beoordelingen
Erg slecht, geen reactie nadat de schade was gemeld. Daarna zelf contact opgenomen maar kom je in een online omgeving terecht.
Jeroen oude Egbrink
goed
positief!
Prima hulp en actief meedenken. Auto was total loss, maar vanwege vakantieplannen hebben ze de leenauto voorzien van winterbanden.
Prima, goede afspraken en net zo belangrijk … goed nagekomen.
Hans B.
Bij aankoop van de auto werd gezegd dat het ophaalmoment van de auto ietsjes anger dan de vooraf aangegeven 2 weken zou zijn ivm drukte in de werkplaats. Uiteindelijk 5,5 week na aankoop van de auto de auto op kunnen halen. Hiefvoor geen excuses of andere woorden vanuit de garage voor het erg lange wacjhten. Verkoper gaf eerlijk aan dat er auto's waren die later binnengekomen waren maar sneller weer de weg op moesten en voorrang kregen in de werkplaats. Dit gaf toch beetje dubbel gevoel dat mijn auto geen prioriteit was voor de garage.
Na proefrit verschillende keren via mail contact gehad, ook na aflevering. Telkens snelle reactie
Peter Ketelaars
Prima
Seat Vallei auto groep Veenendaal is een zeer fijne auto dealer. Je word er als klant serieus genomen, gewaardeerd en gerespecteerd. Aflevering zoals afgesproken.
Mijn ervaring met Auto Vallei Groep (vestiging Duiven) was uiterst teleurstellend. De problemen stapelden zich op: 1. Levering niet volgens afspraak: Eén dag voor de geplande aflevering werd een defect laadmechanisme ontdekt, waardoor de levering niet volgens afspraak is verlopen. Daarnaast zat er een ster in de voorruit die tijdens het bezichtigen niet aanwezig was. 2. Uitgestelde reparaties: Twee verschillende onderdelen werden driemaal incorrect of niet op tijd of volgens afspraak gerepareerd, door drukte in de werkplaats en niet voorradige onderdelen. Ook het vervangen van de ruit laat op zich wachten door slechte planning en drukte. 3. Slechte communicatie: Ik moest constant zelf achter updates en reparaties aan, wat wijst op ernstige interne communicatieproblemen. Ook worden afspraken tussen verkoop en aftersales niet opgevolgd. 4. Ondermaatse service: De klantenservice faalde volledig. Er was geen compensatie, alleen oppervlakkige excuses. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in Auto Vallei Groep ernstig geschaad. Hun gebrek aan proactiviteit en klantvriendelijkheid is verontrustend voor een autodealer. Ondanks hun belofte om "voor je klaar te staan" (zoals op de website staat), was mijn ervaring het tegenovergestelde. Potentiële klanten zou ik aanraden alternatieven te overwegen voordat ze hier een aankoop doen.
Niels
Eerste auto bij jullie vestiging in Velp gekocht zeer fijn geholpen door Jurren en de afspraken na gekomen helemaal top
Fam de jongh uit tilburg
Rick is een oprecht klantvriendelijke, eerlijke verkoper. Die gun je de deal.
Lourens Aalders
goede ontvangst
Leo
We hadden een hele fijne verkoper,duidelijk in alles. Het afleveren van de auto verliep door een andere verkoper,deze was heel vriendelijk en zeer behulpzaam.bij thuiskomst kwamen we erachter dat er achter in de auto geen automatten lagen,contact opgenomen met de degenen die de auto heeft afgeleverd aan ons ,we konden meteen komen,ook nog enkele dingen aangegeven waar we niet zo heel tevreden over waren.we hebben al meerdere auto’s gekocht maar dit nog niet eerder meegemaakt,en degene zou erop terugkomen maar tot op heden nog niks gehoord.(jammer)
M.Hoogstraten
Professioneel en correct, goed bereikbaar Aardig
Marc van leersun
Na een eerst telefoongesprek over de inruilprijs van onze auto waarin aangegeven werd dat de inruilprijs die ik wou hebben wel mogelijk was. Wij zijn toen naar de vestiging gekomen en daar werd ons een veel lager aanbod gedaan terwijl er niks op de auto aan te merken was. De verkooer zocht op het internet de allergoedkoopste troc op. Toen heb ik een aanbod gedaan dat ik 13000€ bij wou betalen maar dit ging niet. Toen zijn wij vertrokken maar een week later werd de auto afgeprijsd. Helaas heeft de verkoper niet de moeite genomen om ons hierover op te bellen. Ik heb toen zelf contact opgenomen en kon hem kopen met bijbetaling van 12900€. Toen moest hij nog nageken worden voor aflevering wat ook moeizaam verliep minimaal 2 weken waarna ik de verkooer maar zelf weer benaderd heb. Ik had geen speciaal afleverpakket gekocht omdat de auto pas een jaar oud was. Ik mag veronderstellen dat als je een auto van een jaar oud koopt met 15000 op de teller dat als bij de controle blijkt dat hij een kleine beurt moet hebben er even gebeld word dat ze dat beter even meteen kunnen doen. Dus toen ik blij met de nieuwe auto wegreed en hij gaf aan olieverversen heb ik nog gebeld met de verkoper die zei ja maar u heeft het afleverpakket niet gepakt
Peerkew
Goede service
De inruil van onze auto en de aankoop van de nieuwe auto verliep prima. Zeer vriendelijke verkoper.
De verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam. Kwam betrouwbaar en oprecht over. Wat ik vooral prettig vond: hij had helemaal geen vervelend (dwingend) verkoopgedrag getoond.
Didi
Prima