Škoda Tourvoordeel

Tijdens de Tour Periode: extra scherpe acties. Private lease nu met € 30 korting, kies een zeer sportieve Škoda of profiteer van voordeel tot € 4.000!

Bekijk alle acties

Vallei Auto Groep laat je thuiskomen

Officiële Volkswagen,  Audi,  SEAT,  Škoda  en Volkswagen Bedrijfswagens dealer. 

Dat is onze belofte – en daar mag je ons dan ook altijd aan houden. Wij staan voor je klaar, ongeacht het doel of de bestemming van je reis. Met onze mobiliteitsoplossingen zorgen we ervoor dat er altijd een antwoord op jouw mobiliteitsvraagstuk ligt. Op die manier hoef jij je alleen te bekommeren om zaken die er echt toe doen: of dat nu je werk, de voetbalwedstrijd van je dochter of je vakantiebestemming is. 

Ervaringen van onze klanten

Filteren

8,6

op basis van 1864 beoordelingen

Deskundig - goed gesprek

A. Tijsseling

We werden fijn onthaald door de verkopers ondanks dat we op het moment van sluiten binnen kwamen. Dat het uiteindelijk tot een aankoop van een auto kwam was toen nog niet in zicht.

E & E van Doorn

Tja... proefrit, verkoop, aflevering, allemaal OK. Maar er waren twee punten waar nazorg bij nodig was. Dat gaat niet erg vlotjes, duurt al weken, ondanks telefoontjes en e-mail. Jammer, dat kan beter...

Charles Logcher

Proefrit, na hooguit 5 km ging er een piep af, de tank was leeg. Geen lekker gevoel. Auto met trekhaak maar geen witte kentekenplaat meegeleverd. Vind ik heel bijzonder. Bij de vorig 5 a 6 auto’s lag er gewoon een witte kentekenplaat in de achterbak. Veiligheidshamer, altijd meegeleverd. Nu mocht ik van de verkoper mijn “oude” exemplaren uit mijn “oude” Tiguan halen. Vind dat er heel wat verbeterpunten zijn voor de Valeiautogroep en dat is heel jammer. Een auto aanschaffen is een bepaalde emotie en die is nu wel geschonden. Misschien is de Pinkster aanbieding wel de oorzaak van de in mijn ogen gebreken bij de aflevering. Wel heel jammer

RA van Lieshout

Ben zeer tevreden met de manier van aanpak van de verkoper. afhandeling was perfect

Hans van Dijk

Als je meer auto’s sneller wilt verkopen moet er sneller actie ondernemen en volgens mij staan er veel tweede Hands auto’s veel te lang bij jullie op de opritt

Anoniem

8,6

op basis van 942 beoordelingen

Tja... proefrit, verkoop, aflevering, allemaal OK. Maar er waren twee punten waar nazorg bij nodig was. Dat gaat niet erg vlotjes, duurt al weken, ondanks telefoontjes en e-mail. Jammer, dat kan beter...

Charles Logcher

Proefrit, na hooguit 5 km ging er een piep af, de tank was leeg. Geen lekker gevoel. Auto met trekhaak maar geen witte kentekenplaat meegeleverd. Vind ik heel bijzonder. Bij de vorig 5 a 6 auto’s lag er gewoon een witte kentekenplaat in de achterbak. Veiligheidshamer, altijd meegeleverd. Nu mocht ik van de verkoper mijn “oude” exemplaren uit mijn “oude” Tiguan halen. Vind dat er heel wat verbeterpunten zijn voor de Valeiautogroep en dat is heel jammer. Een auto aanschaffen is een bepaalde emotie en die is nu wel geschonden. Misschien is de Pinkster aanbieding wel de oorzaak van de in mijn ogen gebreken bij de aflevering. Wel heel jammer

RA van Lieshout

Ben zeer tevreden met de manier van aanpak van de verkoper. afhandeling was perfect

Hans van Dijk

Als je meer auto’s sneller wilt verkopen moet er sneller actie ondernemen en volgens mij staan er veel tweede Hands auto’s veel te lang bij jullie op de opritt

Anoniem

Fijne dealer, makkelijk contact mee te leggen zowel voor de verkoop als erna. Komen hun afspraken na en leveren mooie auto's af.

Wouter

Tijdens het aankoopproces ging het allemaal goed, maar na aflevering bleek er iets niet goed te zijn. Met het multimedia systeem. Dit werd maar niet opgelost totdat afgelopen maandag het systeem volledig vast liep. Na diverse telefoontjes hebben de collega’s in Veenendaal het wel zeer goed behandeld en is het probleem nu alsnog opgelost. En alles samen bekeken en al mijn vragen heeft Coco beantwoordt.

Anoniem

8,7

op basis van 416 beoordelingen

Deskundig - goed gesprek

A. Tijsseling

We werden fijn onthaald door de verkopers ondanks dat we op het moment van sluiten binnen kwamen. Dat het uiteindelijk tot een aankoop van een auto kwam was toen nog niet in zicht.

E & E van Doorn

Verkoper was attent en transparant

Anoniem

Auto is een week te laat afgeleverd. Er moest een velg gerepareerd worden die pas na twee weken (toen was levering beloofd) opgestuurd. Daarna kreeg de auto een oliemelding (max olie bereikt). Dit kon ik even aankijken volgens de verkoper/garage. Ik vertrouwde het niet en was in de buurt van Vestiging Nijmegen. Daar perfect geholpen en netjes te woord gestaan. Vestiging Nijmegen vond dit een gek advies maar kon olie niet vervangen want magazijn was dicht om half 3 op zaterdagm Heb daarop gevraagd aan verkoper of ik de auto naar Nijmegen kan brengen aangezien ik in Oss woon. Ik wacht nog steeds op een reactie. Ik heb allerlei auros gekocht, bij merk en niet merk dealers. Maar zo slecht afspraken opvolgen en nakomen nog niet.

Anoniem

De auto was bij aflevering niet helemaal top in orde: Plug 12volt aansluiting ontbrak Modder aan de binnenkant van de portier Oude tankpassen zaten nog achter de zonnenklep Lakstift voor steenslag zou nagestuurd worden en ontbrak Beeldscherm rammelde nogal, inmiddels 3x terug geweest bij een andere dealer Andere dealer wees mij op nagenoeg versleten voorbanden

Ard Dunnink

Prima

Anoniem

8,6

op basis van 159 beoordelingen

Mijn ervaring met Auto Vallei Groep (vestiging Duiven) was uiterst teleurstellend. De problemen stapelden zich op: 1. Levering niet volgens afspraak: Eén dag voor de geplande aflevering werd een defect laadmechanisme ontdekt, waardoor de levering niet volgens afspraak is verlopen. Daarnaast zat er een ster in de voorruit die tijdens het bezichtigen niet aanwezig was. 2. Uitgestelde reparaties: Twee verschillende onderdelen werden driemaal incorrect of niet op tijd of volgens afspraak gerepareerd, door drukte in de werkplaats en niet voorradige onderdelen. Ook het vervangen van de ruit laat op zich wachten door slechte planning en drukte. 3. Slechte communicatie: Ik moest constant zelf achter updates en reparaties aan, wat wijst op ernstige interne communicatieproblemen. Ook worden afspraken tussen verkoop en aftersales niet opgevolgd. 4. Ondermaatse service: De klantenservice faalde volledig. Er was geen compensatie, alleen oppervlakkige excuses. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in Auto Vallei Groep ernstig geschaad. Hun gebrek aan proactiviteit en klantvriendelijkheid is verontrustend voor een autodealer. Ondanks hun belofte om "voor je klaar te staan" (zoals op de website staat), was mijn ervaring het tegenovergestelde. Potentiële klanten zou ik aanraden alternatieven te overwegen voordat ze hier een aankoop doen.

Niels

prima om een telefoontje te krijgen met de vraag of alles naar wens is en bevalt, en of er nog vragen zijn .

Anoniem

We vinden het wel vreemd dat we geen intructieboekje in het Nederlabds erbij kregen. Er zit een Franse bij de auto... De Nederlandse kunnen we tegen betaling komen halen in het filiaal... jammer dit.

Anoniem

Een prettige en fantastische deal, ga zo door Vallei Autogroep

Mauritselaar

Alles keurig verlopen

Anoniem

De verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen en is daarop gaan kijken wat bij ons past. Daarnaast had de verkoper goede expertise

Anoniem

8,6

op basis van 197 beoordelingen

Aankooptraject ging prima, maar de opties die op de auto zouden zitten, zitten er niet op. Er stonden 4 opties op de website, die er in het echt niet op zitten. Na laten plaatsen van deze opties deden ze zelf niet, en zou me meer dan 1200 euro kosten. Dinerbon ter compensatie aangeboden, maar dat staat niet in verhouding. Nu al 1.5 maand bezig en ik moet zelf elke keer opnieuw bellen, want op de belfote dat ze bij me terug komen na overleg met manager, is de medewerker niet op terug gekomen (al meedere keren). Opties kloppen wel meer niet op de website, ik kon zo een aantal autos vinden waar je a.h.v. de foto's kon zien dat de specificatie lijst niet correct was. Ik had voor hetzelfde geld een auto bij een concurrent kunnen kopen die wel al die opties had. Ik voel me enigsinds opgelicht.

Anoniem

Offerte gekregen met Pinksterkorting, offerte was 2-3 dagen geldig. Volgende dag akkoord gegeven op offerte, geldt de Pinksterkorting niet meer, terwijl offerte nog geldig is. Communicatie met verkoopmedewerkers verliep vriendelijk, maar niet altijd even duidelijk wat de laatste stand van zaken was, waardoor we zelf veel initiatief moesten nemen om contact te zoeken.

Anoniem

Goed: de juiste auto gevonden. En vooral het voor ons juiste advies voor de trekhaak (mogelijk raar maar voor ons echt belangrijk) wat zelfs geleid heeft tot een andere auto-keuze. Minder: we wachten nu al meer dan een maand op de eindafrekening. We hebben onze (oude) Skoda ingeleverd die nog zeer recent een motor-storing heeft gehad dat heeft geleid tot een stevig geprijsd herstel. De kosten van dat herstel zijn gelijk aan de inwisselwaarde van de oude Skoda. En op de dag van inleveren gaat er weer hetzelfde lampje aan met eenzelfde soort storing. Dus nog binnen garantie van de € 4500 herstel-operatie ?! En nu wachten we nog steeds wat de inruilwaarde is van die oude Skoda. Tikje teleurstellend want feitelijk moet ik nu "zo maar" even € 4500 vrij geld ter beschikking houden als Skoda zo maar beslist dat de oude Skoda toch geen waarde meer heeft. Dit moet sneller & duidelijker. Het kan niet zo zijn dat gedurende de aanstaande vakantie er even een mailtje komt met de melding dat ik even € 4500 mag bijbetalen.....da's geen fijne start van een voor ons nieuwe auto....

Anoniem

Iets te enthousiaste verkoper die een meer standaard aanpak hanteert zonder echt naar de klant te luisteren

Anoniem

erg gehaast, geen tot weinig uitleg over de auto

Anoniem

Alles netjes.

Anoniem

8,0

op basis van 32 beoordelingen

Goede service! Snel geholpen en erg behulpzaam.

Masi

Prima geholpen

Anoniem

Wouter is eerlijk direct en reageert snel op vragen

Martin

Goed

Anoniem

Ben totaal niet te vreden heb bij de koop de punten aangegeven die gerepareerd moesten worden bij het ophallen van de auto bleek niet alles gedaan te zijn heb het weer aangegeven vervolgens heb ik 3 weken moeten wachten voordat er wat aan de auto gedaan is heb wel 3 weken met mankementen moeten rijden vervolgens heb ik de auto weer afgeleverd voor de mankementen 1 week op moeten wachten heb wel een vervangauto gekregen bij het ophallen van de auto zie ik dat de monteurs niet netjes aan het werk zijn geweest er zitten krasjes en op de auto de auto heb ik niet zo afgegeven ben dus totaal niet tevreden met jullie service.

Amar soukili

Vriendelijk en professioneel

Rian

8,0

op basis van 3 beoordelingen

Goed en netjes geholpen.

Anoniem

We zijn op een prettige manier geholpen

Anoniem

Verkoper was telefonisch slecht bereikbaar. Voor de rest zeer tevreden over service en de afhandeling .

Wilma Bouwman

Zakelijk advies nodig?

Laat onze adviseur je begeleiden

Meer over zakelijk
Wij volgen alle ontwikkelingen voor u op de voet. Zodat wij u kunnen voorzien van het beste advies!

Gert van de Bunt Accountmanager

Op de hoogte blijven

Blijf up-to-date met de nieuwste modellen, het laatste nieuws en de scherpste aanbiedingen met onze nieuwsbrief! Ook krijgt u uitnodigingen voor evenementen die wij regelmatig organiseren.